Ένταξη στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών στις δύο πρώτες εκπαιδευτικές βαθμίδες της σεξουαλικής εκπαίδευσης, ως υποχρεωτικού μαθήματος με συζητήσεις, παρουσιάσεις, δράσεις, κλπ. πάνω σε θέματα βιολογίας, αναπαραγωγής, σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου, κοινωνικών στερεοτύπων σε σχέση με το φύλο, κλπ. ώστε παιδιά και έφηβοι, να είναι πλήρως ενημερωμένοι και να μην αναπαράγονται στερεότυπα. Ταυτόχρονα προτείνεται η εικονογράφηση βιβλίων στην προσχολική, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με συμπερίληψη όλων των ατόμων (αγόρια-κορίτσια, λευκά-μελαμψά, ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα, προσφυγόπουλα, ανάπηρα άτομα κλπ.), καθώς και κάθε τύπου οικογενειών (οικογένειες με ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς, ομογονεϊκές, μονογονεϊκές και γενικότερα κάθε είδους πιθανούς οικογενειακούς σχηματισμούς, πέρα από την ετεροκανονική πυρηνική οικογένεια), με προσαρμογή της ορολογίας και της γλώσσας στην κατεύθυνση της συμπεριληπτικής ένταξης των παραπάνω. Παράλληλα, ενθαρρύνεται η οριζόντια αξιοποίηση των μαθημάτων και της τέχνης με τη συμπερίληψη ΛΟΑΤΚΙ+ θεματολογίας, τουλάχιστον στα μαθήματα ανθρωπιστικών σπουδών, για την προβολή θετικών προτύπων ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων (π.χ. μέσα από λογοτεχνικά κείμενα, θεατρικά έργα, κλπ.), με αναφορά σε ιστορικές προσωπικότητες που ήδη μνημονεύονται, χωρίς όμως να αποκρύπτεται ο σεξουαλικός προσανατολισμός τους.